Regulamin i polityka prywatności

Regulamin sprzedaży biletów na portalu www.best-music.pl
§ 1. Definicje
Określenia użyte w regulaminie oznaczają:
1. Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży biletów w Portalu;
2. Portal – portal działający pod domeną: best-music.pl, prowadzony przez
Operatora;
3. Operator – Aleksandra Zalewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Agencja Koncertowa AZ-ART Aleksandra Zalewska, przy ul. Jana Chryzostoma
Paska 34B/4A, z siedzibą w Szczecinie (71-622 Szczecin), wpisaną do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8510209335,
REGON: 811168588;
4. Wydarzenie – koncert, spektakl lub każde inne wydarzenie o charakterze
kulturalnym, rozrywkowym lub sportowym organizowane przez Organizatora, na
które bilety dostępne są za pośrednictwem Portalu;
5. Organizator – Agencja Koncertowa AZ-ART Aleksandra Zalewska, z siedzibą w
Szczecinie (71-622 Szczecin), przy ul. Jana Chryzostoma Paska 34B/4A,
wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP:
8510209335, REGON: 811168588;
6. Klient – osoba lub podmiot dokonująca rezerwacji biletów w Portalu;
7. Rezerwacja – usługa polegająca na czasowym zablokowaniu wskazanych przez
Klienta miejsc na Wydarzenie z określeniem sposobu ich dostarczenia wraz z
informacją o statusie zamówienia;
8. Bilet PDF – bilet na Wydarzenie w formie elektronicznej (plik w formacie PDF);
9. Bilet – Bilet PDF upoważniający Klienta do uczestnictwa w Wydarzeniu, którego
dany bilet dotyczy;
10. Opłata Serwisowa – opłata należna Operatorowi z tytułu świadczenia usług
związanych ze sprzedażą prowadzoną za pośrednictwem Portalu, w tym w
szczególności w związku z usługą rezerwacji, udostępnieniem Portalu dla Klienta.
Opłata serwisowa w szczególności pokrywa koszty Operatora związane z
utrzymaniem systemów informatycznych zapewniających możliwość korzystania
z portalu, obsługą rezerwacji, udostępnieniem biletów, wynagrodzeniem
personelu obsługującego zamówienia itp.;
11. Newsletter – usługa okresowego przekazywania informacji drogą elektroniczną /
SMS o ofertach Wydarzeń i promocjach na podstawie podanych przez Klienta
danych;
12. UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827 ze
zm.);
13. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r.; w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych);
14. UTUDE – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
15. Rozporządzenie – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w
sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861 ze zm.).
§ 2. Zakres obowiązywania Regulaminu
1. Regulamin dotyczy wszystkich rezerwacji dokonanych za pośrednictwem
Portalu.
2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
3. Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez oznaczenie
odpowiedniego pola w Portalu podczas dokonywania rezerwacji.
4. Regulamin został przygotowany zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt 1 UŚUDE oraz celem
spełnienia obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy w umowach zawieranych
poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, które Operator jako
przedsiębiorca jest zobowiązany przekazać na podstawie art. 12 ust. 1 UPK.
§ 3. Proces zakupu Biletów
1. W celu dokonania rezerwacji i zakupu biletów Klient:
a) dokonuje wyboru Wydarzenia z listy dostępnej w Portalu,
b) dokonuje wyboru miejsc z dostępnych na dane Wydarzenie, jeśli dane
Wydarzenie to przewiduje,
c) podaje swoje dane, tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon
kontaktowy,
d) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie pola wyboru,
e) może wybrać opcję dostarczania Newslettera poprzez zaznaczenie
odpowiedniego pola wyboru,
f) nadaje hasło niezbędne do wydrukowania Biletu PDF,
g) wybiera sposób płatności z listy udostępnionej w Portalu.
2. Przy każdym zakupie Operator nalicza Opłatę Serwisową związaną z rezerwacją.
O cenie biletu oraz o wysokości opłaty serwisowej Operator informuje Klienta
przed dokonaniem przez Klienta zakupu, w ten sposób, że przed zatwierdzeniem
rezerwacji Klient widzi w Portalu podsumowanie z określoną kwotą do zapłaty,
z wyszczególnieniem ceny biletu i opłaty serwisowej.
3. Klient akceptuje warunki rezerwacji poprzez przycisk „Zamówienie z
obowiązkiem zapłaty”.
4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i poprawność danych, o których
mowa w ust. 1 pkt c, f.
5. Rezerwacja ma charakter czasowy i jest ważna przez czas określony w § 5 ust. 6
poniżej, który wynika z wybranej formy płatności.
6. Operator przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta, wskazany zgodnie z ust.
1 lit. c, podsumowanie rezerwacji oraz Regulamin.
7. Klient dokonuje zapłaty kwoty wynikającej z rezerwacji zgodnie z wybraną przez
siebie formą płatności.
8. Po otrzymaniu pełnej kwoty wynikającej z rezerwacji, Operator dostarcza bilety
zgodnie z § 6.
§ 4. Forma Biletów
1. Bilety na Wydarzenia są dostępne w formie Biletów PDF.
2. Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy numeru rezerwacji,
ustalonego samodzielnie hasła niezbędnego do wydruku i nieudostępniania
osobom trzecim pliku ani wydruku Biletu PDF, co za tym idzie zobowiązuje się do
ochrony biletu elektronicznego przed wszelkimi próbami kopiowania,
skanowania i powielania.
§ 5. Formy płatności i termin ważności rezerwacji
1. Operator oferuje następujące formy płatności za bilety:
a) przelew bankowy,
b) płatność internetowa (on-line) przelewem lub kartą płatniczą.
2. Dostępne formy płatności na dane Wydarzenie, spośród tych określonych w ust.
1, podane są w trakcie dokonywania rezerwacji.
3. Nazwa podmiotu/podmiotów współpracujących z Operatorem, o których mowa
powyżej, znajduje się w Portalu i widoczna jest dla Klienta podczas procesu
zakupu biletów. Niezbędne dla wykonania umowy jest przekazanie temu
podmiotowi danych osobowych Klienta w zakresie: imię, nazwisko, e-mail.
4. Data i godzina ważności rezerwacji jest maksymalnym punktem czasu, do
którego system Operatora oczekuje na potwierdzenie dokonania płatności od
operatora płatności online lub na zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym
Operatora. Termin ten jest zależny zarówno od czasu pozostałego do
rozpoczęcia Wydarzenia, jak i od wybranej formy płatności i jest każdorazowo
wskazywany w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.
5. Jeżeli w okresie ważności rezerwacji, o którym mowa powyżej, liczonym od
momentu zaakceptowania rezerwacji przez Klienta zgodnie z § 3, całkowita
należność wynikająca z rezerwacji nie zostanie uiszczona, to nieopłacona
rezerwacja jest anulowana. W takim przypadku Operator nie ponosi
odpowiedzialności wobec Klienta za brak możliwości zakupu biletów na wybrane
Wydarzenie lub brak biletów w wybranej przez niego pierwotnie cenie.
6. Operator ma prawo do anulowania rezerwacji w następujących przypadkach:
a) wcześniejszego zakończenia sprzedaży biletów na dane Wydarzenie na
wniosek Organizatora,
b) istnienia innych rezerwacji tego samego Klienta, które nie zostały opłacone.
§ 6. Formy i warunki dostarczenia biletów
1. Blankiety biletowe dostarczane są pocztą elektroniczną na adres poczty
wskazany przez Klienta zgodnie z § 3 ust. 1 lit. c) maksymalnie 1 dzień roboczy od
momentu otrzymania pełnej kwoty wynikającej z rezerwacji zgodnie z § 5.
§ 7. Odwołane Wydarzenia i zwroty biletów
1. Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku:
a) odwołania Wydarzenia, albo
b) zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Wydarzenia.
2. W przypadkach innych niż opisane w ust. 1 zwroty biletów nie są możliwe.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b, Operator informuje Klienta o
możliwości zwrotu biletów albo utrzymaniu ich ważności na zmienione
Wydarzenie.
4. Klient podejmuje decyzję w zakresie opisanym w ust. 3 w terminie wskazanym
przez Operatora w informacji o zmianie Wydarzenia.
5. Brak decyzji Klienta, o której mowa w ust. 4 powyżej przed wskazanym terminem,
rozumiany jest jako akceptacja zmienionego Wydarzenia i utrzymanie ważności
biletów.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. a oraz w przypadku, o którym mowa w
ust. 1 lit. b, gdy Klient dokonał wyboru zwrotu biletów, Operator Portalu dokona
zwrotu należności Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni
roboczych, w taki sam sposób, w jaki Klient opłacił rezerwację.
§ 8. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje Klienta powinny być przesłane na adres poczty
elektronicznej: biuro@az-art.com.pl jako wiadomość zatytułowaną
„Reklamacja”.
2. Operator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni roboczych i
przesyła odpowiedź na reklamację drogą mailową, na adres Klienta, z którego
wysłana została reklamacja.
3. Jeśli reklamacja nie jest związana z Operatorem, Portalem lub jego działaniem, a
dotyczy Organizatora, Operator przekazuje taką reklamację niezwłocznie do
Organizatora, o czym informuje Klienta.
4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, lub spowodowanych siłą wyższą,
termin rozpatrzenia reklamacji opisany w ust. 2 powyżej może być wydłużony i
zależy od Organizatora, a o wydłużeniu czasu rozpatrywania reklamacji Klient
zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Operatora.
5. Ewentualne zwroty i rekompensaty dla Klienta w wyniku pozytywnego
rozpatrzenia reklamacji będą dokonywane w terminie określonym w § 8 ust. 6.
6. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji przez Operatora, Klientowi
przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania
sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z tej formy
rozwiązywania sporów znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.
7. Klient w celu polubownego rozwiązania sporu może także złożyć skargę za
pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution),
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
8. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Operatora w ramach
Portalu będą w pierwszej kolejności rozstrzygane na drodze polubownej, a jeśli
strony nie dojdą do porozumienia, spór poddany zostanie rozstrzygnięciu przez
sąd powszechny.
§ 9. Warunki i wymagania techniczne dla świadczenia usług
1. Do prawidłowego korzystania z Portalu niezbędne jest korzystanie z aktualnych
wersji przeglądarek internetowych zgodnych ze standardem HTML5, z włączoną
obsługą JavaScript oraz SSL.
§ 10. Pozostałe postanowienia
1. Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych
działaniami lub zaniechaniami Klienta lub innych osób, w szczególności za
korzystanie przez nich z Portalu w sposób niezgodny z
obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
2. Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za działania
Organizatorów, w szczególności za odwołane lub opóźnione Wydarzenia, z
zastrzeżeniem postanowień § 8.
3. Bilet, który jest nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony, nie uprawnia Klienta do
wstępu na Wydarzenie.
§ 11. Ochrona danych osobowych – Polityka prywatności
1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Operator – Aleksandra Zalewska
prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agencja Koncertowa AZ-ART
Aleksandra Zalewska, z siedzibą w Szczecinie (71-622 Szczecin),
przy ul. Jana Chryzostoma Paska 34B/4A, wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8510209335, REGON: 811168588;
2. Klient może się skontaktować z administratorem danych poprzez e-mail na adres:
biuro@az-art.com.pl.
3. Klient może zażądać dostępu do swoich danych osobowych celem ich
sprostowania, usunięcia, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania lub może
wnieść sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania.
4. Dane osobowe, po wygaśnięciu podstaw prawnych do dalszego przetwarzania,
ulegają anonimizacji.
5. Okres przechowywania danych ustala się zgodnie z celem usług.
6. Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w procesie Rezerwacji,
zakupu oraz dostawy Biletów:
a) Zakres przetwarzanych danych obejmuje imię, nazwisko, e-mail, telefon.
b) Przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. b) RODO, a po zrealizowaniu umowy dane są przetwarzane na podstawie art.
6 ust. 1 lit. c) w związku z art. 18 ust. 1 UŚUDE, art. 74 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591 ze zm.), art. 86 ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) oraz
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu rozpatrywania i dochodzenia
ewentualnych roszczeń lub reklamacji oraz w celach analitycznych i
statystycznych.
c) W przypadku, gdy Rezerwacja pozostała nieopłacona, Klient wyraża zgodę na
przetwarzanie danych osobowych w celu zakończenia Rezerwacji do daty
Wydarzenia albo do zakończenia procesu reklamacyjnego.
d) W przypadku dokonywania zapłaty poprzez płatności internetowe, niezbędne
dla wykonania umowy jest przekazanie danych (imię, nazwisko, e-mail) do
podmiotu świadczącego usługi akceptacji płatności kartami płatniczymi i/lub
przelewów internetowych.
e) W przypadku odwołania Wydarzenia lub podziału Wydarzenia niezbędne dla
wykonania umowy jest przetwarzanie danych osobowych w zakresie: imię,
nazwisko, e-mail, telefon dla kontaktu drogą e-mail, SMS lub telefon oraz
uzyskania od Klienta decyzji dotyczącej zwrotu Biletów albo utrzymania ich
ważności na zmienione Wydarzenie zgodnie z postanowieniami § 8.
7. Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w celu jednorazowej
oceny Wydarzenia:
a) Zakres przetwarzanych danych obejmuje e-mail podany przy dokonywaniu
Rezerwacji, pseudonim jaki określił Klient podczas dokonywania oceny
Wydarzenia oraz adres IP, z którego wysłano ocenę.
b) Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes realizowany przez
Operatora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
8. Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w celu powiadomień
SMS i e-mail do rezerwacji:
a) Zakres przetwarzanych danych obejmuje imię, nazwisko, e-mail i numer
telefonu komórkowego Klienta.
b) Podstawą prawną przetwarzania danych jest uprzednia jednorazowa zgoda
Klienta na otrzymanie SMS-ów z powiadomieniami:
o Bilet PDF jest gotowy do pobrania,
o Potwierdzenie dokonania płatności,
o Przypomnienie 24 h przed Wydarzeniem,
o Odwołanie Wydarzenia.
§ 12. Warunki i wymagania w zakresie bezpieczeństwa epidemicznego
1. Wejście na Wydarzenie jest równoznaczne z oświadczeniem posiadacza Biletu,
że według jego najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na
kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
2. Posiadacz Biletu, przed wejściem na Wydarzenie, ma obowiązek
samodzielnego wyposażenia się w materiały ochrony osobistej, w szczególności
maseczki i środki do dezynfekcji rąk.

Polityka Prywatności i Pliki Cookies
Serwis www.best-music.pl nie zbiera danych użytkowników w sposób automatyczny, z
wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki te są danymi informacyjnymi,
najczęściej w postaci tekstowych plików, które są przechowywane na urządzeniach
końcowych użytkowników. Służą one do ułatwienia korzystania z naszego Serwisu. Pliki
cookies zawierają m.in. nazwę witryny, okres ich przechowywania na urządzeniu oraz
unikalny identyfikator sesji. Pliki cookies są instalowane przez firmę Agencja Koncertowa AZ-ART
Aleksandra Zalewska (adres: ul. Jana Chryzostoma Paska 34B/4A, 71-622 Szczecin,
NIP: 8510209335) – właściciela serwisu.
Cel wykorzystywania plików cookies:
1. Personalizacja Serwisu: Cookies pozwalają dopasować wygląd i zawartość
stron internetowych do indywidualnych preferencji użytkowników, w tym
rozpoznania urządzenia oraz odpowiedniego wyświetlania treści.
2. Analiza Statystyczna: Pliki cookies pomagają tworzyć statystyki, które
umożliwiają zrozumienie, jak użytkownicy korzystają z Serwisu, co pozwala na
jego dalsze udoskonalanie.
3. Utrzymywanie sesji użytkownika: Dzięki cookies, użytkownicy nie muszą
ponownie wprowadzać swoich danych (np. loginu i hasła) przy każdej zmianie
strony, co ułatwia korzystanie z funkcji rezerwacji.
Rodzaje wykorzystywanych plików cookies:
Niezbędne pliki cookies: Umożliwiają korzystanie z podstawowych usług
Serwisu, takich jak logowanie się na stronie.
Bezpieczeństwo: Pliki wykorzystywane do zapewnienia ochrony przed
nadużyciami w procesie uwierzytelniania.
Wydajność: Służą do zbierania informacji o sposobie korzystania z Serwisu, co
pozwala na poprawienie jakości jego funkcjonowania.
Funkcjonalne: Pliki, które „zapamiętują” ustawienia użytkownika, np.
preferencje językowe, wygląd strony, rozmiar czcionki itp.
Reklamowe: Pliki umożliwiające dostarczanie użytkownikom bardziej trafnych
reklam, zgodnych z ich zainteresowaniami.
Zarządzanie plikami cookies:
Większość przeglądarek internetowych domyślnie pozwala na zapisywanie plików
cookies. Użytkownicy mogą jednak w każdej chwili zmienić ustawienia, aby np.
zablokować automatyczne przechowywanie plików cookies lub otrzymywać
powiadomienie o ich zapisaniu. Szczegółowe instrukcje dotyczące zarządzania plikami
cookies można znaleźć w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Ważna uwaga:
Ograniczenie lub wyłączenie plików cookies może wpłynąć na działanie niektórych
funkcji Serwisu.
Pliki cookies mogą być również wykorzystywane przez partnerów i reklamodawców
współpracujących z operatorem Serwisu.

Best Music
biuro@az-art.com.pl | +48 500 285 050
© 2025 Best Music. Wszelkie prawa zastrzeżone.